٭ وزیر اعظم نے ’ایک ضلع ایک پروڈکٹ‘ اسکیم کو بڑھاوا دینے اور اُمنگوں والے ضلعوں کو مزید فروغ دینے پر زور دیا            ٭ وزیر داخلہ اور بی جے پی صدر آج سے آسام کا دورہ کررہے ہیں، جہاں وہ مختلف پروگراموں میں شرکت کریں گے            ٭ لوک سبھا کے اسپیکر نے ضابطوں پر مبنی بین الاقوامی نظام کے تئیں بھارت کی حمایت کو دوہرایا            ٭ نیوزی لینڈ نے کہا ہے کہ وہ بھارت کو اپنے سب سے اہم ساجھیدار ملکوں میں سے ایک مانتا ہے            ٭ بین الاقوامی شمسی اتحاد کی پانچویں اسمبلی اس مہینے کی سترہ تاریخ سے نئی دلّی میں ہوگی           
خبروں کی جھلکیاں

Aug 15, 2022
11:38AM

وزیر اعظم نے پورے ملک میں سب کی شمولیت پر مبنی ترقی کو یقینی بنانے کی ضرورت پر زور دیا۔

Tweeted by @AIR
جناب مودی نے کہا آتم نربھر بھارت ایک عوامی تحریک ہے جسے آگے لے جایا جانا چاہئے۔ انہوں نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ سری Aurobindo کے ”سودیشی سے سوراج - سوراج سے سوراج“ پر عمل کریں۔ انہوں نے کہا کہ آتم نربھر بھارت ایک عوامی تحریک ہے جسے آگے لے جایا جانا چاہئے۔ انہوں نے اس بات پر فخر کا اظہار کیا کہ 75 سال بعد لوگوں نے یوم آزادی پر بندوق کی سلامی میں بھارت میں بنے ہتھیار کی آواز کو سن کر فخر کا احساس کیا۔
جناب مودی نے اس کارنامے کو انجام دینے کے لیے مسلح افواج کو سلام کیا۔
انہوں نے بیرون ملک سے درآمد کئے گئے کھلونوں سے انکار کرنے والے بچوں کو بھی سلام پیش کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ آتم نربھر بھارت ایسے بچوں کی نسوں سے ہوکر گذرتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ PLI اسکیموں کے ذریعہ بھارت دنیا کا مینوفیکچرنگ کا پاور ہاؤس بن رہا ہے اور میک انڈیا بنانے کے لیے لوگ بھارت آرہے ہیں۔ انہوں نے توانائی کے سیکٹر میں ملک کے آتم نربھر بننے کی ضرورت پر زور دیا۔ 
انہوں نے کہا شمسی توانائی سے مشن ہائیڈروجن تک ان پہل قدمیوں کو توانائی میں خود کفالت کے لیے اگلی سطح تک لے جایا جانا چاہئے۔
انہوں نے اس بات کے لیے تعریف کی کہ بھارت خلاءکے سیکٹر سے ڈرون مینوفیکچرنگ اور قدرتی کھیتی تک ہرشعبے میں تیزی سے ترقی کررہا ہے۔

   متعلقہ خبریں

  لائیو ٹوئٹر فیڈ